loading...

gharchfarm

بازدید : 215
يکشنبه 19 مرداد 1399 زمان : 12:14

در این مقاله به طور کامل درباره ی قارچ گانودرما و دیابت توضیح خواهیم داد:

شرکت سپید مزرع صحرا قصد دارد شما را در درمان دیابت کمک کند.پس همراه ما باشید.

در این مطلب به عناوین زیر می پردازیم:

گانودرما و خواص درمانی آن

مزایای قارچ گانودرما برای دیابت

تاثیرات گانودرما بر دیابت

تاثیرات گانودرما برای دیابت نوع یک و دیابت نوع دو

  • گانودرما چه نوع گیاهی است و خواص درمانی آن برای دیابت چگونه است؟
  • قارچ گانودرما برای دیابت چه مزایایی دارد؟
  • تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت به چه صورت است؟
  • تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت نوع یک و دیابت نوع دو به چه صورت است؟
  • خواص تاثیرگذاری گانودرما در درمان دیابت و سایر بیماری ها تا چه اندازه می تواند واقعیت داشته باشد؟
  • چگونه گانودرما را برای درمان دیابت تهیه و مصرف کنیم؟
  • طبقه بندی دیابت به چه صورت می باشد؟
  • آیا می دانید رژیم غذایی دیابتی چگونه است؟
  • چگونه تشخیص دهیم که به دیابت مبتلا شده ایم؟

گانودرما و خواص درمانی آن

همانطور که در مطالب قبل توضیح دادیم،قارچ گانودرما با اینکه یک قارچ قرمز رنگ است اما غیر سمی است.قارچ گانودرما پادشاه گیاهان دارویی است و دارای خواص عجیب و غریب می باشد.یکی از خواص آن درمان دیابت است.

گانودرما در درمان دیابت:

طبق تحقیقات به عمل آمده قارچ گانودرما دارای خواصی است. از جمله:

  1. دارای آنزیم هایی هستند که موجب کم شدن قند خون می شود.به طوری که میزان گلوکز در خون بعد از مصرف30 روز قارچ گانودرما به نصف کاهش می یابد.
  2. خاصیت دیگری که قارچ گانودرما دارد این است که انرژی و شور و نشاط را به بیماران دیابتی بر می گرداند.همانطور که می دانید کاهش قندخون در بیماران دیابتی موجب ایجاد سرگیجه و خستگی های مفرط می شود که با مصرف قارچ گانودرما این خستگی ها رفع می شود.و خاصیت دیگر آن در درمان لکه های قهوه ای رنگ که روی پای بیماران ظاهر می شود، است.
  3. خاصیت دیگر آن لذت چشیدن طعم شیرین میوه هاست.

شاید بهترین خاصیتی که قارچ گانودرما برای بیماران دیابتی دارد این باشد که آنها می توانند طعم شیرین میوه ها و شیرینی هایی را که دوست دارند دوباره بچشند و حس کنند.

همانگونه که گفتیم تحقیقات و مطالعات زیادی بر روی این گیاه در تاثیر آن برای بیماری دیابت انجام شده است و هم اکنون نیز در حال بررسی های بیشتری است. در این جا آزمایشی که برای پی بردن به خاصیت گانودرما بر روی یک بیماردیابتی انجام شده است را برای شما خواننده عزیز مثال خواهیم زد:

یک بیمار دیابتی که ده سال از این بیماری رنج می برد و حس لامسه در پاهای وی به شدت کاهش پیدا کرده بود و در واقع به سندرم پای دیابتی مبتلا شده بود

این بیمار در ناحیه پاشنه پا دچار زخم های بزرگی شده و این زخم ها در حال رشد بودند و هیچگونه دارویی بر آن تاثیر گذار نبود و علت عدم تاثیر داروهای درمانی این بود که رگ های خونی در آن ناحیه از پای بیمار تخریب شده بود و مانع از جریان خون می شد، پزشک معالج این بیمار برای درمان این وضعیت قارچ گاندروما را تجویز کرد و بیمار بعد از مصرف سه ماهه گاندروما علاوه بر بهبود زخم های ناحیه پاشنه، حس لامسه را نیز پای خود به دست آورده بود.

استفاده از قارچ گانودرما در درمان بیماری دیابت علاوه بر این که از پیشرفت این بیماری جلوگیری کرده، هیچگونه عوارضی نیز مانند داورهای شیمیایی برای بدن در پی نخواهد داشت

قارچ گانودرما از نظر ظاهری به چوب شباهت دارد و افرادی که با آن آشنایی ندارند نمی توانند آن را تهیه و یا از آن استفاده کنند، لذا امروزه با توجه به خواص دارویی این گیاه قارچی و نیز طرفداران زیادی که دارد

مراکز تولیدی گیاهان دارویی این قارچ غیر سمی را به صورت پودر، عصاره و یا قهوه وارد بازار کرده و به راحتی می توان آن را تهیه و استفاده کرد. نوع قهوه آن که در واقع گیاه با انواع قهوه مخلوط می کنند بیشتر مورد استقبال بیماران دیابتی می باشد .

همانگونه که اشاره شد قارچ گانودرما دارای تاثیرات فراوانی در بیماری دیابت می باشد، ولی این بدان معنا نیست که این گیاه دارویی را جایگزین داروهای خود کنید و در واقع برای مصرف این گیاه دارویی می بایست حتما با پزشک خود مشورت کنید.

قارچ گانودرما برای دیابت چه مزایایی دارد؟

بیماران مبتلا به دیابت برای کنترل بیماری خود و پیشگیری از شدت آن در بدن، می بایست داروهای شیمیایی را تا سال های زیادی مصرف کنند و این داروها هرگز به صورت قطعی این بیماری را درمان نخواهند کرد.

مصرف داروهای شیمیایی به مدت طولانی در بیماران دیابتی خود موجب بروز مشکلات دیگری خواهد شد، که یکی از این مشکلات که بسیار نگران کننده نیز می باشد خطر سکته قلبی و مغزی به دلیل مسدود شدن شرائین است

قارچ گانودرما برای دیابت چه مزایایی دارد؟

همچنین مورد دیگر در مصرف طولانی مدت داروهای شیمایی دیابت این است که به دلیل اینکه در عملکرد متابولیسم بدن خلل وارد می شود باعث چاقی شده و در بسیاری از بیماران دیابتی مشاهده شده که اثرات داروهای شیمایی در آنان موجب ایجاد عارضه های کلیوی نیز شده است.

مصرف دارویی قارچ گانودرما در بیماران دیابتی موجب می شود تا حد زیادی از مشکلات که به آن اشاره شد کاسته شود. در واقع گانودرما با کنترل متابولیسم بدن اثرات جانبی داروهای شیمایی را به حد چشمگیری کاهش داده و موجب نشاط و انرژی در این بیماران خواهد شد، بیماران با مصرف این داروی گیاهی شگفت انگیز می توانند شادابی خود را به دست آورده و بدون هیچکونه حس خستگی به فعالیت های روزمره خود بپردازند.

شما در حال مطالعه مقاله درمان دیابت با گانودرما هستید

تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت به چه صورت است؟

در مطلب قبل به صورت مختصر توضیح دادیم که گانودرما چیست و خواص آن را برای بیماری دیابت نیز گفتیم. حال برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم ابتدا اجازه دهید بدانیم بیماری دیابت چه نوع بیماری می باشد و سپس تاثیرات گانودرما را در درمان آن مورد بررسی قرار دهیم:

تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت به چه صورت است؟

بیماری دیابت:

دیابت نوعی بیماری می باشد که در آن بدن کنترلی بر قند خون نداشته و مقدار قندی را که چه به صورت مستقیم و چه از طریق مواد خوراکی مصرفی وارد بدن می شود را نمی تواند کنترل کرده و سایر اعضای بدن را تحث تاثیر قرار می دهد و موجب خلل در عملکرد آن ها می شود.

تاکنون درمان قطعی برای این بیماری کشف نشده است وداروهای شیمیایی که برای این بیماری تجویز می شود تنها نقش کنترل کنندگی این بیماری را دارند و داروهای شیمیایی که برای پیشگیری از دیابت استفاده می شوند، خود ممکن است به سایر اعضای بدن مانند کلیه، کبد و چشم آسیب برساند.

در حالت کلی اگر در نظر بگیریم که قند از طریق مواد غذایی مصرفی وارد بدن شده و بعد از تبدیل شدن به گلوکز به خون ورود پیدا خواهد کرد و چنانچه پانکراس به میزان لازم انسولین را تولید کند

مقدار این گلوکز را کنترل کرده و در نتیجه غلظت خون نیز کاهش می یابد چنانچه انسولین زیادی ترشح شود قند خون نیز کاهش یافته و اگر بالعکس کمتر از میزان لازم ترشح شود قند خون بالا خواهد رفت و در این صورت بیماری دیابت در بدن اتفاق می افتد که مشکلات زیادی را در بدن به وجود خواهد آورد

لذا برای درمان دیابت می بایست دارویی کشف شود که بتواند پانکراس را تقویت کرده و به اندازه لازم انسولین ترشح نماید و از این طریق گلوکز موجود در خون نیز تنظیم خواهد شد.

حال که تا حدودی با بیماری دیابت آشنا شدید به تاثیر قارچ گانودرما بر این بیماری خواهیم پرداخت:

شما در حال مطالعه مقاله درمان دیابت با گانودرما هستید

تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت:

مطابق تحقیقات انجام شده در این خصوص، ثابت شده که قارچ گانودرما نه تنها خاصیت انسولین را دارد بلکه تا حد زیادی به پانکراس نیز در تامین انسولین مورد نیاز بدن کمک خواهد کرد.

به این ترتیب انسولین تا حد زیادی در بدن بیماران دیابتی جذب خواهد شد، لذا با توجه به این تحقیقات در خصوص گانودرما، این قارچ غیر سمی نه تنها می تواند در کنترل دیابت نقش زیادی داشته باشد بلکه به جرات می توان گفت شاید راهی برای درمان آن نیز باشد.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که از آن جا که گانودرما در دسته گیاهان دارویی قرار دارد به مدت زمان بیشتری برای این که بتوان تاثیرات آن را در بدن بیماران مبتلا به دیابت مشاهده کرد نیاز دارد

لذا توصیه می شود این گیاه دارویی را در کنار سایر داروهای درمانی شیمیایی مصرف کنید و در طولانی مدت برخلاف داروهای شیمیایی که اثرات زیان باری برای بدن دارند از این داروی گیاهی می توان نتایج مثبتی دریافت نمود.

شما در حال مطالعه مقاله درمان دیابت با گانودرما هستید

تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت نوع یک و دیابت نوع دو به چه صورت است؟

از نظر علم پزشکی بیماری دیابت و یا قند خون انواع مختلفی دارد که دو مورد آن به نام های دیابت نوع اول و دیابت نوع دوم مواردی هستند که در افرادی دیابتی بسیار شایع تر می باشد.

که دیابت نوع اول به این دلیل به وجود می آید که بدن توانایی لازم برای تامین و تولید انسولین را ندارد و دیابت نوع دوم نیز به دلیل اینکه مقدار انسولین کافی جذب بدن نشده و تاثیرات لازم را در بدن ندارد، اتفاق می افتد.

قارچ گانودرما برای دیابت نوع اول و دیابت نوع دوم دارای تاثیرات زیادی می باشد که در ادمه تاثیر گانودرما بر این دو نوع دیابت را مورد بررسی قرار می دهیم:

تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت نوع یک و دیابت نوع دو به چه صورت است؟

در دیابت نوع اول همانطور که در مطالب قبل نیز به آن اشاره شد انسولین لازم در بدن برای کاهش میزان قند خون توسط غذه پانکراس تولید نخواهد شد و زمانی که میزان قند وارد شده به خون کم شد، بیماری دیابت نوع اول به وجود خواهد آمد

بدون وجود انسولین، گلوکز موجود در خون از بین نخواهد رفت و در بیمار ایجاد خستگی کرده و انرژی بدن نیز کاهش می یابد

با مصرف قارچ گانودرما در بیماران دیابتی نوع اول، انسولین در خون جریان یافته و میزان گلوکز اضافی جذب سایر اندام های بدن می شود و به این ترتیب قند موجود در خون کاهش پیدا خواهد نمود.

و اما در دیابت نوع دوم بدن میزان انسولین مورد نیاز را تأمین می کند و قند نیز از طریق مصرف مواد غذایی وارد خون می شود، ولی سلول های بدن توانایی لازم را برای کاهش قند خون با وجودی که انسولین نیز تولید شده است، ندارند

لذا با مصرف قارچ گانودرما می توان میزان اتصال در سلول های بدن و انسولین را به میزان قابل توجهی بالا برد و مشکل در عدم توانایی سلول های بدن در بکارگیری انسولین را از بین برد و به این ترتیب میزان قند خون نیز کاهش می یابد.

شما در حال مطالعه مقاله درمان دیابت با گانودرما هستید

خواص تاثیرگذاری گانودرما در درمان دیابت و سایر بیماری ها تا چه اندازه می تواند واقعیت داشته باشد؟

تا این بخش از مقاله دانستیم که گانودرما نقش به سزایی در تامین انسولین بدن موردنیاز بدن داشته که از طریق آن می توان بر بیماری قند خون تا حد زیادی غلبه کرد

همچنین این داروی گیاهی سلول های آسیب دیده در اثر بیماری دیابت را نیز ترمیم کرده و در درمان بسیاری از انواع زخم های به وجود آمده در اثر این بیماری در دراز مدت، تاثیر بسزایی داشته است، مصرف داروی گیاهی گانودرما در مدت 3 ماه میزان هموگلوبین را کاهش می دهد و جالب تر این که در دیابت نوع دو انسولین موجود در بدن را فعال می کند و کاهش میزان قند خون را به انسولین خود بدن می سپارد

در این مقاله به طور کامل درباره ی قارچ گانودرما و دیابت توضیح خواهیم داد:

شرکت سپید مزرع صحرا قصد دارد شما را در درمان دیابت کمک کند.پس همراه ما باشید.

در این مطلب به عناوین زیر می پردازیم:

گانودرما و خواص درمانی آن

مزایای قارچ گانودرما برای دیابت

تاثیرات گانودرما بر دیابت

تاثیرات گانودرما برای دیابت نوع یک و دیابت نوع دو

  • گانودرما چه نوع گیاهی است و خواص درمانی آن برای دیابت چگونه است؟
  • قارچ گانودرما برای دیابت چه مزایایی دارد؟
  • تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت به چه صورت است؟
  • تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت نوع یک و دیابت نوع دو به چه صورت است؟
  • خواص تاثیرگذاری گانودرما در درمان دیابت و سایر بیماری ها تا چه اندازه می تواند واقعیت داشته باشد؟
  • چگونه گانودرما را برای درمان دیابت تهیه و مصرف کنیم؟
  • طبقه بندی دیابت به چه صورت می باشد؟
  • آیا می دانید رژیم غذایی دیابتی چگونه است؟
  • چگونه تشخیص دهیم که به دیابت مبتلا شده ایم؟

گانودرما و خواص درمانی آن

همانطور که در مطالب قبل توضیح دادیم،قارچ گانودرما با اینکه یک قارچ قرمز رنگ است اما غیر سمی است.قارچ گانودرما پادشاه گیاهان دارویی است و دارای خواص عجیب و غریب می باشد.یکی از خواص آن درمان دیابت است.

گانودرما در درمان دیابت:

طبق تحقیقات به عمل آمده قارچ گانودرما دارای خواصی است. از جمله:

  1. دارای آنزیم هایی هستند که موجب کم شدن قند خون می شود.به طوری که میزان گلوکز در خون بعد از مصرف30 روز قارچ گانودرما به نصف کاهش می یابد.
  2. خاصیت دیگری که قارچ گانودرما دارد این است که انرژی و شور و نشاط را به بیماران دیابتی بر می گرداند.همانطور که می دانید کاهش قندخون در بیماران دیابتی موجب ایجاد سرگیجه و خستگی های مفرط می شود که با مصرف قارچ گانودرما این خستگی ها رفع می شود.و خاصیت دیگر آن در درمان لکه های قهوه ای رنگ که روی پای بیماران ظاهر می شود، است.
  3. خاصیت دیگر آن لذت چشیدن طعم شیرین میوه هاست.

شاید بهترین خاصیتی که قارچ گانودرما برای بیماران دیابتی دارد این باشد که آنها می توانند طعم شیرین میوه ها و شیرینی هایی را که دوست دارند دوباره بچشند و حس کنند.

همانگونه که گفتیم تحقیقات و مطالعات زیادی بر روی این گیاه در تاثیر آن برای بیماری دیابت انجام شده است و هم اکنون نیز در حال بررسی های بیشتری است. در این جا آزمایشی که برای پی بردن به خاصیت گانودرما بر روی یک بیماردیابتی انجام شده است را برای شما خواننده عزیز مثال خواهیم زد:

یک بیمار دیابتی که ده سال از این بیماری رنج می برد و حس لامسه در پاهای وی به شدت کاهش پیدا کرده بود و در واقع به سندرم پای دیابتی مبتلا شده بود

این بیمار در ناحیه پاشنه پا دچار زخم های بزرگی شده و این زخم ها در حال رشد بودند و هیچگونه دارویی بر آن تاثیر گذار نبود و علت عدم تاثیر داروهای درمانی این بود که رگ های خونی در آن ناحیه از پای بیمار تخریب شده بود و مانع از جریان خون می شد، پزشک معالج این بیمار برای درمان این وضعیت قارچ گاندروما را تجویز کرد و بیمار بعد از مصرف سه ماهه گاندروما علاوه بر بهبود زخم های ناحیه پاشنه، حس لامسه را نیز پای خود به دست آورده بود.

استفاده از قارچ گانودرما در درمان بیماری دیابت علاوه بر این که از پیشرفت این بیماری جلوگیری کرده، هیچگونه عوارضی نیز مانند داورهای شیمیایی برای بدن در پی نخواهد داشت

قارچ گانودرما از نظر ظاهری به چوب شباهت دارد و افرادی که با آن آشنایی ندارند نمی توانند آن را تهیه و یا از آن استفاده کنند، لذا امروزه با توجه به خواص دارویی این گیاه قارچی و نیز طرفداران زیادی که دارد

مراکز تولیدی گیاهان دارویی این قارچ غیر سمی را به صورت پودر، عصاره و یا قهوه وارد بازار کرده و به راحتی می توان آن را تهیه و استفاده کرد. نوع قهوه آن که در واقع گیاه با انواع قهوه مخلوط می کنند بیشتر مورد استقبال بیماران دیابتی می باشد .

همانگونه که اشاره شد قارچ گانودرما دارای تاثیرات فراوانی در بیماری دیابت می باشد، ولی این بدان معنا نیست که این گیاه دارویی را جایگزین داروهای خود کنید و در واقع برای مصرف این گیاه دارویی می بایست حتما با پزشک خود مشورت کنید.

قارچ گانودرما برای دیابت چه مزایایی دارد؟

بیماران مبتلا به دیابت برای کنترل بیماری خود و پیشگیری از شدت آن در بدن، می بایست داروهای شیمیایی را تا سال های زیادی مصرف کنند و این داروها هرگز به صورت قطعی این بیماری را درمان نخواهند کرد.

مصرف داروهای شیمیایی به مدت طولانی در بیماران دیابتی خود موجب بروز مشکلات دیگری خواهد شد، که یکی از این مشکلات که بسیار نگران کننده نیز می باشد خطر سکته قلبی و مغزی به دلیل مسدود شدن شرائین است

قارچ گانودرما برای دیابت چه مزایایی دارد؟

همچنین مورد دیگر در مصرف طولانی مدت داروهای شیمایی دیابت این است که به دلیل اینکه در عملکرد متابولیسم بدن خلل وارد می شود باعث چاقی شده و در بسیاری از بیماران دیابتی مشاهده شده که اثرات داروهای شیمایی در آنان موجب ایجاد عارضه های کلیوی نیز شده است.

مصرف دارویی قارچ گانودرما در بیماران دیابتی موجب می شود تا حد زیادی از مشکلات که به آن اشاره شد کاسته شود. در واقع گانودرما با کنترل متابولیسم بدن اثرات جانبی داروهای شیمایی را به حد چشمگیری کاهش داده و موجب نشاط و انرژی در این بیماران خواهد شد، بیماران با مصرف این داروی گیاهی شگفت انگیز می توانند شادابی خود را به دست آورده و بدون هیچکونه حس خستگی به فعالیت های روزمره خود بپردازند.

شما در حال مطالعه مقاله درمان دیابت با گانودرما هستید

تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت به چه صورت است؟

در مطلب قبل به صورت مختصر توضیح دادیم که گانودرما چیست و خواص آن را برای بیماری دیابت نیز گفتیم. حال برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم ابتدا اجازه دهید بدانیم بیماری دیابت چه نوع بیماری می باشد و سپس تاثیرات گانودرما را در درمان آن مورد بررسی قرار دهیم:

تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت به چه صورت است؟

بیماری دیابت:

دیابت نوعی بیماری می باشد که در آن بدن کنترلی بر قند خون نداشته و مقدار قندی را که چه به صورت مستقیم و چه از طریق مواد خوراکی مصرفی وارد بدن می شود را نمی تواند کنترل کرده و سایر اعضای بدن را تحث تاثیر قرار می دهد و موجب خلل در عملکرد آن ها می شود.

تاکنون درمان قطعی برای این بیماری کشف نشده است وداروهای شیمیایی که برای این بیماری تجویز می شود تنها نقش کنترل کنندگی این بیماری را دارند و داروهای شیمیایی که برای پیشگیری از دیابت استفاده می شوند، خود ممکن است به سایر اعضای بدن مانند کلیه، کبد و چشم آسیب برساند.

در حالت کلی اگر در نظر بگیریم که قند از طریق مواد غذایی مصرفی وارد بدن شده و بعد از تبدیل شدن به گلوکز به خون ورود پیدا خواهد کرد و چنانچه پانکراس به میزان لازم انسولین را تولید کند

مقدار این گلوکز را کنترل کرده و در نتیجه غلظت خون نیز کاهش می یابد چنانچه انسولین زیادی ترشح شود قند خون نیز کاهش یافته و اگر بالعکس کمتر از میزان لازم ترشح شود قند خون بالا خواهد رفت و در این صورت بیماری دیابت در بدن اتفاق می افتد که مشکلات زیادی را در بدن به وجود خواهد آورد

لذا برای درمان دیابت می بایست دارویی کشف شود که بتواند پانکراس را تقویت کرده و به اندازه لازم انسولین ترشح نماید و از این طریق گلوکز موجود در خون نیز تنظیم خواهد شد.

حال که تا حدودی با بیماری دیابت آشنا شدید به تاثیر قارچ گانودرما بر این بیماری خواهیم پرداخت:

شما در حال مطالعه مقاله درمان دیابت با گانودرما هستید

تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت:

مطابق تحقیقات انجام شده در این خصوص، ثابت شده که قارچ گانودرما نه تنها خاصیت انسولین را دارد بلکه تا حد زیادی به پانکراس نیز در تامین انسولین مورد نیاز بدن کمک خواهد کرد.

به این ترتیب انسولین تا حد زیادی در بدن بیماران دیابتی جذب خواهد شد، لذا با توجه به این تحقیقات در خصوص گانودرما، این قارچ غیر سمی نه تنها می تواند در کنترل دیابت نقش زیادی داشته باشد بلکه به جرات می توان گفت شاید راهی برای درمان آن نیز باشد.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که از آن جا که گانودرما در دسته گیاهان دارویی قرار دارد به مدت زمان بیشتری برای این که بتوان تاثیرات آن را در بدن بیماران مبتلا به دیابت مشاهده کرد نیاز دارد

لذا توصیه می شود این گیاه دارویی را در کنار سایر داروهای درمانی شیمیایی مصرف کنید و در طولانی مدت برخلاف داروهای شیمیایی که اثرات زیان باری برای بدن دارند از این داروی گیاهی می توان نتایج مثبتی دریافت نمود.

شما در حال مطالعه مقاله درمان دیابت با گانودرما هستید

تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت نوع یک و دیابت نوع دو به چه صورت است؟

از نظر علم پزشکی بیماری دیابت و یا قند خون انواع مختلفی دارد که دو مورد آن به نام های دیابت نوع اول و دیابت نوع دوم مواردی هستند که در افرادی دیابتی بسیار شایع تر می باشد.

که دیابت نوع اول به این دلیل به وجود می آید که بدن توانایی لازم برای تامین و تولید انسولین را ندارد و دیابت نوع دوم نیز به دلیل اینکه مقدار انسولین کافی جذب بدن نشده و تاثیرات لازم را در بدن ندارد، اتفاق می افتد.

قارچ گانودرما برای دیابت نوع اول و دیابت نوع دوم دارای تاثیرات زیادی می باشد که در ادمه تاثیر گانودرما بر این دو نوع دیابت را مورد بررسی قرار می دهیم:

تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت نوع یک و دیابت نوع دو به چه صورت است؟

در دیابت نوع اول همانطور که در مطالب قبل نیز به آن اشاره شد انسولین لازم در بدن برای کاهش میزان قند خون توسط غذه پانکراس تولید نخواهد شد و زمانی که میزان قند وارد شده به خون کم شد، بیماری دیابت نوع اول به وجود خواهد آمد

بدون وجود انسولین، گلوکز موجود در خون از بین نخواهد رفت و در بیمار ایجاد خستگی کرده و انرژی بدن نیز کاهش می یابد

با مصرف قارچ گانودرما در بیماران دیابتی نوع اول، انسولین در خون جریان یافته و میزان گلوکز اضافی جذب سایر اندام های بدن می شود و به این ترتیب قند موجود در خون کاهش پیدا خواهد نمود.

و اما در دیابت نوع دوم بدن میزان انسولین مورد نیاز را تأمین می کند و قند نیز از طریق مصرف مواد غذایی وارد خون می شود، ولی سلول های بدن توانایی لازم را برای کاهش قند خون با وجودی که انسولین نیز تولید شده است، ندارند

لذا با مصرف قارچ گانودرما می توان میزان اتصال در سلول های بدن و انسولین را به میزان قابل توجهی بالا برد و مشکل در عدم توانایی سلول های بدن در بکارگیری انسولین را از بین برد و به این ترتیب میزان قند خون نیز کاهش می یابد.

شما در حال مطالعه مقاله درمان دیابت با گانودرما هستید

خواص تاثیرگذاری گانودرما در درمان دیابت و سایر بیماری ها تا چه اندازه می تواند واقعیت داشته باشد؟

تا این بخش از مقاله دانستیم که گانودرما نقش به سزایی در تامین انسولین بدن موردنیاز بدن داشته که از طریق آن می توان بر بیماری قند خون تا حد زیادی غلبه کرد

همچنین این داروی گیاهی سلول های آسیب دیده در اثر بیماری دیابت را نیز ترمیم کرده و در درمان بسیاری از انواع زخم های به وجود آمده در اثر این بیماری در دراز مدت، تاثیر بسزایی داشته است، مصرف داروی گیاهی گانودرما در مدت 3 ماه میزان هموگلوبین را کاهش می دهد و جالب تر این که در دیابت نوع دو انسولین موجود در بدن را فعال می کند و کاهش میزان قند خون را به انسولین خود بدن می سپارد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 250
  • بازدید کلی : 19192
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه